venerdì 6 aprile 2012

Por quarto ano consecutivo, Guarda Civil irrompe na Escola de Formaçom juvenil de Briga e Agir


De nuevo la "benemerita" ha inrrumpido en la escuela de formación de Briga y de Agir

Agir e Briga * Rep Galiza
Quando na manhá do sábado vários veículos com as e os jovens participantes se dirigia a Compostela desde o vizinho concelho de Teu, até três carros da Guardia Civil com membros do corpo ordenárom a detençom dos carros à margem da estrada para identificar todas as pessoas que iam dentro deles.
A Guardia Civil pretende é somentes atualizar o seus ficheiros alegais de jovens rebeldes. Para isso, nom repara em gastos utilizando ilegitimamente os recursos policiais do estado sufragados por todxs em fins claramente arbitrários e raianos na própria legalidade burguesa, sob a ridícula escusa dum "controlo de seguridade cidadá" em plena estrada.
Este tipo de condutas demonstram mais umha vez que sobra polícia, sobra guardia civil, e sobram efetivos mantidos a costa do povo trabalhador. Se os funcionários policiais nom tenhem outra cousa de que ocupar-se, que se invistam os fundos públicos em melhores causas e se dediquem a produzir em benefício da sociedade.
Agir e Briga somos duas organizaçons que convocamos as nossas atividades publicamente, e continuaremos a fazê-lo apesar das improdutivas tentativas por amedrontar-nos.
Guardia civil, corpo repressor; Fora da Galiza !!

Nessun commento:

Posta un commento