giovedì 2 febbraio 2012

Desativam um artefacto explosivo na Corunha


Segundo informaçons recolhidas dos falsimedios, alegando fontes da polícia, o artefacto explosivo (que nom explosionou) foi colocado por "grupos anarquistas" diante da oficina de emprego de Zalaeta, e foi atopado por personal do serviço de recolhida de lijo sobre a umha desta madrugada com umha "mecha acendida".

Além dim que estava composta por quatro bombonas de camping gas e várias carcasas de pirotécnia unidos com cinta ailhante (e adjuntam a foto que vedes arriba).

Seguem contando neste relatório, que o personal de limpeza inicialmente pugerom-na no méio da rua e avissarom ao 092 e 091 (a verdade é que há que ter arrestos para mover um artefacto com umha mecha acendida, ve-se que está de moda jogar a ser heroes na Corunha).

Contam os jornais que minutos depois efectivos dos Tedax desactivarom o artefacto e que ao lugar também acudirom membros da Polícia Científica. E remitindo-se a fontes da delegaçom do governo indicam que "nom se produzirom danos personais nem materiais de nengum tipo".

E engadem que a Polícia Nacional abreu umha investigaçom, ainda que "segundo os primeiros indícios poderia-se tratar dum ataque de grupos anarquistas"(sic) .

Informaçom tirada de La Voz e de La Opinión

http://www.lavozdegalicia.es/noticia/coruna/2012/02/02/desactivan-coruna-artefacto-explosivo-delante-oficina-empleo/00031328173047545245371.htm

http://www.laopinioncoruna.es/coruna/2012/02/02/tedax-investigan-colocacion-artefacto-explosivo-coruna/576497.html

http://www.abordaxerevista.blogspot.com/2012/02/desativam-um-artefacto-explosivo-na.html

Nessun commento:

Posta un commento